Prov, hål och blodpudding


Så kan man sammanfatta min fredag rätt bra. Den började med nationella prov i engelska i 457, ämnet var vilket del datorn har i ens liv. Haha, bara för att vi har fått datorer från skolan som tagit över livet, klyftigt tänkt där xP. Sen hade vi typ inget att göra i 2h  så det blev en hel massa promenader runt om i skolan, lunch och kafeterian. Sen hade vi matte med en vikarie som knappt kunde prata, ULS med Marianne och Sv.... min novell kanske får handla om 2 bögar... ska lägga en extra liten tanke på det. Sen stan...Monki...rätt värdelös affär... ser ut som seconhand kläder fast allt är bajsdyrt. Högst ovärt. Och säkert bara för att jag inte gillade affären så gav den igen med att ge mig näsblod, underbart... det var inte lite heller, var rädd att göra värsta översvämmningen bland alla kläder så Amanda tog in mig på nån toalett där vi hade det alldeles trevligt toch jag fick det nya smeknamnet blodbuddingen. Yeey. Sen åt jag vårens första daimglass på apberget. Här glassar vi 3 dagar i rad...det svider sjukt mkt i min börs men är man hungrig så är man. Nu väntar middag och sedan brännboll på konstgräset med en massa personer, Trevligt trevligt.
Hörs
hare
hej!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ser ut som en ammande mamma på denna bild... superfunny.

2009-04-24 @ 18:28:57
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Frida

Ofta moki har öppnat :O var ju in till stan idag!?

2009-04-24 @ 19:13:46
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Snygg bild! Jag tyckte det var råmysigt därinne, på Monki alltså. Glass svider verkligen i plånboken! Men det är det värt :)

2009-04-26 @ 00:14:47
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0