DET LÖÖÖSTE SIG

  • Det är sol, snön smälter och det luktar vår.
  • Skoldagen innehöll en sovmorgon och 3 slappa lektioner, sen fick vi sluta.
  • Jag fick min laddare tillbaka.
  • Det var god lunch.
  • Vi har på vissa sätt nästan knäckt helgens dramagåta.
  • Den stulna datorn är tbx i rätta händer och den FUNGERAR!!!

Söndagen och måndagen var de värsta dagar jag upplevt på en väldigt lång tid, men jag hjärnanalyserade en hel jävla massa timmar och det hjälpte typ så nu har jag en lite mognare hjärna än vad jag hade tidigare och har lärt mig lite grann. T.ex Att vissa människor är svin, andra är söta på utsidan men svin på insidan, att katter är inte att leka med, att man inte ska sova  i sackosäckar, att män i uniform faktiskt också är människor och att pizza inte är någon höjdarmat.
Det är sant som de säger, man lär sig av sina misstag... plus, minus, plus liksom. Men nu ska jag sätta mig framför tvn, frossa i godsaker och bara le åt livet, solen och allt vad det är =D Puss världen.


Kommentarer
Postat av: Alma

VILKA SVIN! Ska jag ta dom?

2009-04-01 @ 16:07:17
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

ojdå, vilka är svin?

2009-04-01 @ 17:24:15
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0