Onsdag 8/4 2009 v.15

Om det varit för ett år sedan hade vi vid ett-tiden idag åkt in till stan för att gå till Balettakademin och dansa Time of my life-dansen med Anna-Karin på studiepasset...sen hade vi suttit i fikarummet, ätit mackor, skrattat och lyssnat på Baby bottle bop och skakat huvet. Men det var för ett år sedan det....idag är en ny dag, vi har kommunikationsprov idag och jag har knappt pluggat någonting. Vi har iofsg sovmorgon nu så egentligen skulle jag kunna plugga...istället ser på jag The Hills...Hejja! Nä men faktiskt så har jag en hel halvtimme kvar innan jag ska cykla iväg så kanske hinner jag få in några meningar i mitt huvud. Upp till bevis blir det iaf klockan 13.10 i någon sal någonstans på skolan....läskigt. Och sen mina vänner....så får vi Påskloov!!! Yeeeeey. Imorgon kväll anländer liksom våran buss uppe i Klimpfjäll och vi har en massssa härliga fjälledagar att se fram emot. Helt underbart :) Men innan det krävs en massa städning, packning, paketinslagning osv, men det är ba något jag fettaggar!! OJ nu gråter dom i varandras famnar här... över Spencerjäveln.. inte så ovanligt direkt xP. Ajja, haha nu ska jag gå tbx till min verklighet här i mitt illa rum och ägna mig rikigt coola saker, nivet..läxa och sånt. Peace bre, Jao, Dude...Sir dude

Kommentarer
Postat av: Frida

"suttit i fikarummet, ätit mackor, skrattat och lyssnat på Baby bottle bop och skakat huvet"

mkt gulligt=]=) Hare bäst-flodhäst <3 =)

2009-04-08 @ 19:20:30
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: A

Peace bre, Jao, Dude...Sir dude

2009-04-08 @ 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0