Om jag klara av det bra, då skulle det inte va jag!

Haha jajjemen, dagen till ära det inget mindre än valborgmässoafton och det är sol!! Yeeey. Tur att dagen iaf startar bra. Jag sitter faktiskt här redan påklädd och klockan är typ endast 7.30....det brukar typ hända 2ggr under ett år, så ja, något måste det vara med den här dagen =). Vi slutar tolv, sen bär det av mot sjukhushållet där vi ska våldgästa östragymnasiet med dess 1100 elever. Yeeey. Vi är typ 5 tjejer och alla är astaggade!? haha, ingen aning om varför....men det är ju ba bra och det lär nog bli ett litet äventyr med bussar, korridorer, span och mystiska människor. Nä men nu ska jag ta och byyta bort från den här "faller faller faller-depplåten" och starta nån riktig asskön partylåt och tagga till ännu ett snäpp. Puss på folket och ha en bra dag =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0