Nu ska vi göra Klimpfjäll



Idag har Otto namnsdag, yeey...den köpte Otto...dansarOtto...jag vill dansa HipHop med Otto. Grattis Otto!! :) Jajjemen, 10.20 går bussen mot Klimpfjäll där vi ska spendera ungefär 7 dagar. Vi är astaggade på sol, sték, pimpeltävling, snowboard, skoter, solgrop på fjället, grillad korv, bolibompa, Så ska det låta, plump, lillstugan, påskägg osv. Bah feeeeetgöttt!! Det innebär ju dock att jag har noll tillgång till internet så jag kommer att vara sjukt inaktiv i en vecka. Kanske kan klämma in något kort inlägg om jag smyglånar Stures dator, men det är inte något att räkna med. Så I'll be back in 7days....miss me when I'm gone. Och till alla er som har mitt nummer så uppmanar jag er att SMSA MIG, jag lovar att svara!!!!

Min syrra var just uppe och rotade i min garderob, hon hittade inget men hann klämma ur sig en mening som denna innan hon gick ner:
Emy - Tänk att det är sista dagen....
Jag - Sista dagen vadå?
Emy - Som man kan göra sig fin.
Hahaha, lillnörden, gör sig fin för att sitta på en buss i 7h och för de oerhört snygga vuxna människorna som åker med!? Fast man vet ju aldrig... vi kanske stöter på en såndär riktig snygging i Vilhelmina, då vill man helst inte se ut som jag gör nu, men jag orkar inte bry mig om mina kläder på en buss...snyggingen får ta mig som en tjej med kass klädstil, det bju jag på xD. Aja, nu går snart bilen mot bussen, bäst att hinna det sista innan. 18.30 ikväll är vi framme så jag behöver er på telefonen =). Känner ingen som helst ångest över att lämna Umeå i detta.... höstväder? eller vad man nu ska kalla det, endast positiva tankar! Ha ett toppenlov nu, det ska jag ha, så höres vi om 7 dagar. Gör inge dumt. "Kaanin"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0