Någon är på G idag

Hann inte med så mkt workout på rummet innan Nanny ringde och det bar av ut på promenad. Sen gick vi in i hennes lägenhet och innan jag 2h senare gick hem hann jag smälla i mig den sista glassen ur ett Ben and Jerrys paket, proppa i mig en hel massa popcorn och skratta sjukt mkt. Nannykvällar är ju dom bästa och ännu bättre blir dom när Tomek och Paulina också befinner sig där inne eftersom dom också är 2 härliga människor med humor.  Just när jag klivit utanför ytterdörren till lägenhetshuset lyckas jag med att halka på en isfläck, sätta mig pladask på rumpan och sedan asgarva åt mig själv tills jag upptäcker att det står en människa typ 7 meter bort...då börjar jag skratta ännu mer. Sen råkade jag även starta musiken på mobilen när jag skulle skriva ett sms, självklart skulle en gubbe just cykla förbi och låten jag råkar starta ska naturligtvis också vara "Var ligger landet där man böjer bananerna". Haha, Bra Anna. Toppenkvällen där alltså...nu ska jag sovaaaa.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Jag var igår en ägglossningskvinna!

2009-04-02 @ 14:29:02
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0