Militären är bortsprungen


Mina snygga klasskompisar


Min natt var sådär förvirrande igen, trots att jag gick och la mig skittidigt  så vaknade jag flera ggr under natten och var förvirrad och när jag väl skulle kliva upp ville inte mina ögon öppna sig så jag låg kvar en timme extra och kom ändå 10min för tidigt till skolan. Tänka sig vilken lyx :). Idag bestod ledarskapslinjens dag endast av 4 föreläsningar från olika ledare, eller nej 3, för militären var bortsprungen och kom aldrig. Det var sådär lagomt intressant och lagomt trist, men vi slapp iaf vanliga lektioner och fick sluta 11.30 så he dög alldeles utmärkt :) Sen bar det av ut i regnet och ner till stan med 5 flickor + Pikke där vi fikade, i mitt fall en subwaymacka på Starz, partyy xD. Nu ska jag halvdö lite framför tvn och hoppas på att falla in i en dvala...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0