Kom, så ruttnar vi ihop


Fint. Jag saknar det.


Efter massa timmar utomhus sittandes med engelska, novell skorpor och godis så har jag nu gett upp den varma solen och istället förflyttat mig in i huset för att hjälpa till med maten. GRILLAT! yeeeey. Fösta för iår...jag taggar såserna :). Solen visar mitt rum ur dess verkliga perspektiv och ja....det ser typ lika smutsigt ut som det gjorde innan jag stäadade det för 5h sen. Haha, ajja det är bara att vara lite småblind och inte låtsas om någonting, det är ju trots allt bara jag som vistas här inne xD. Nä nu ska jag ner och äta av vitlöken och skära tomater och sen bär det av ner mot stan där bussen går mot skogen...juste, för ikväll är vi sju st tjejer som ska göra Täfte sjuuuukt osäkert ;D. Jag taggar! Pussbajs på er.


Kommentarer
Postat av: sara

Awh bild!! :)

2009-04-26 @ 10:57:23
URL: http://sara15april06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0