Ka vi pela....*pjutt*...kjocket?

  

Jag saknar vårdansuppvisningarna på Idun. Mycket sakna. Känslan. En heldag/helg på Idun, lunch på Subway, massa dansande människor, en stor svart scen, pyttedansarna, gå vilse i huset, känslan av att stå på scenen, publiken och inte minst cykelturerna hem!!!!!! Allt, jag vill göra om det. Vill ha en dansförställning att se framemot. Förra året hade jag 8 uppvisningar med revyn och 2 med dansskolan....iår har jag ingen. Men skyll mig själv...mitt fel. Jag valde gymkort istället...

Men idag trotsade jag regnet och for faktiskt ut och sprang, precis som jag hade lovat. Men det blev varken långt eller länge, min fyiska hälsa är nog inte riktigt på topp än, men det var ju iaf en början =). Fast väl hemma så kunde jag inte motstå kladdkakan som stod nybakad på bänken, så det blev  - + 0 liksom xD. Sen öppnade jag dörren stenhårt rakt i skallen på mig själv, bra gjort! det gjorde ont, men nu har jag testat något nytt. Haha...nä nu är jag för trött för att skriva, godkväll allesammans.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du öppnade dörren rakt i skallen? Hahaha. Bara du Anna, bara du!

2009-04-27 @ 19:30:25
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Du behöver plus minus 0! Du får ej bli mindre :)

2009-04-27 @ 23:03:34
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0