Jag ska åka skidor på Mallorca

Vad säger ni om det va? Vilken excellent idé! Går det ens?? Nä men jag har iaf sedan länge planerat att sticka till Kalifornien och surfa, jobba på nån bar (gratis drinkar) och spela fotboll på stranden. fatta aspartyyy, värsta drömmen ju!!! Hittils har jag jesper och nanny med mig och skaffar förhoppnignsvis de där båda sommarjobben...i såfall är jag ju värsta på G xD.

Är det sant att Barack Obama har twitter?? Jag hörde något sånt på radion. ahaha humor i sånfall :P.

Första skoldagen...morgonen sög och dagen blev sådär halvers, men ändå hann jag med att göra bort mig i Teknik/bygg-korridoren. Hejja. När jag kom hem gjorde jag ingenting i flera timmar, sen kom plumsen och vi skrattade oss till tårar åt assköna filmer på datorn. "Gott..... och blandat..i påsen". Sjukt så bra!! Nya idoler kanske? Sen tog vi oss en kvällspromenad och slutade nästan upp i nån random lägenhet med.....typer. Men det är sant.... vi borde bli mer spontana, hur ska vi annnars klara sommren!? ;P

Nä men nu, sängen...sen ska jag vakna redo för en tisdag. Glad ska jag vara. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Frida

haha japp han har twitter, john mccain har också twitter, och JB, och alla. DIN tur snart anna! :D Jamen awesome, då kan du hälsa på mig i Cali så tar vi lite surfar lessons =)=D

2009-04-21 @ 09:44:35
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Frida

svar: haha oja, du får börja plugga nu haha :D

2009-04-21 @ 14:12:20
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0