Jack, I'm flying

Jag har absolut inte råd att gå mer back än vad jag redan gör men det är precis vad det ser ut som att jag kommer göra inom en snar framtid, jippie....noot. Blää....framtid tack!!! Aja, hur som helst så drog vi ihop ett brännbollsgäng, rätt många blandningar men vi hade kul och fick spela på the "real gräs" eftersom konstgräsplanen var upptagen av tränande fotbollslag. Kul att ha träning klockan 20.00 en fredagskväll? 21.30 blev det för kallt och alla drog till olika ställen, jag och Nanny drog vidare till konsum för att inhandla godis och sedan vidare till mig där vi satte oss framför världens bästa Titanic...eller vi sitter där än. Fast Nanny ligger på en madrass och sover...och här sitter jag...men filmen rullar fortfarande i bakgrunden och just nu går Hockely crazy och springer efter Jack och Rose och försöker skjuta dom....den jäveln! Haha ja, men nu ska också sova hade jag tänkt...fast hon har täcket...damn, haha det går nog att lösa på nogot sätt...i värsta fall får vi dela på minimadrassen och trängas hela natten...det funkar ju också xP. Godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Frida

svar: nej jag letade men hittade inga :/

2009-04-25 @ 01:05:19
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0