If it makes you happy

Jag drömde om cheeseburgare inatt!! William och Krilles (Cheesfreaken i klassen) snack påverkar visst utan att man tänker på det. Läskigt. Idag har jag typ ingen fantasi alls. Det enda som kommer upp i mitt huvud är såna här störda tankar som "Varför vi människor är så desperata efter att ta reda varför världen fungerar som den gör" och "Jag vill leva livet de gör i Blue Water High (fastnade för det på barnkanalen idag), eller  bara vanligt önsketänkande som "Jag vill sitta i en egen soffa i min egna lilla lägenhet med en kompis, ett glasspaket, en sked och Sex and the City." osv osv. Varken något kul eller intressant alltså. Och för att vara lite ännu mer random så ska jag meddela att jag idag har fått stora "men i mina ben" från mina akrobatiska konster på konstgräsplanen i lördags. Vetefan om det är träningsvärk eller nån helvettes sträckning, ont göre iaf och störande är det också. Men som man bäddar får man ligga right, och jag ångrar iallfall ingenting, jag menar fotboll och gymnastik på samma plan, bättre kan det ju inte bli! x) Men nu ska jag sluta svamla och istället doppa huvudet i kommunikationsboken och starta Grubberevyn på tvn, Godkväll mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh revyn! Den var läänge sedan :):)

2009-04-06 @ 18:37:25
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh revyn! Den var läänge sedan :):)

2009-04-06 @ 18:37:26
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha ändå att du drömde om chees...

2009-04-06 @ 18:41:20
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0