I wanna be youre romeo

Jag hittade värsta töntllåten med stort T av värsta smörbandet på min spellista och undrar verkligen hurfan den kunde komma dit?? Haha, har inte den blekaste om vilket band det är...dåligt, men ett gott skratt fick jag iaf xP.

refrengen:
I think you're fine
You really blow my mind
Maybe someday, you and me can run away
I just want you to know
I wanna be your Romeo
Hey Juliet

Idag gick halva våran söta klass ut i vårsolen och bort till Ica och köpte glass, det är vår på riktigt! Nu sitter jag här och sjunger Tarzanlåtar högt för mig själv med mina täta näsa och hesa hals, jag tror nog inte det låter alltför vackert, men hittils har ingen klagat så jag kör på :). Pappa skrattade gott åt mig och Emy idag när vi drog på oss hans arbetsbyxor som typ var i någon gigantisk storlek (han är liten och borde inte kunna ha dom egentligen), han är konstig och har dålig humor...men det är det som är humor. Min lilla partypappa =D. Och för att byta ämne så NYORINETRINGSFASEN, här kommer vi (jag ÄR inräknad, ja)! Nä men nu ska jag sova... godnatt.

Kommentarer
Postat av: A

Är du med mig i Nyorienteringsfasen? Herrejävlar! Förklara :D

2009-04-22 @ 22:34:45
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Frida

svar: yesbox =)

2009-04-23 @ 14:27:56
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0