Hemskt, värre värst

Tyst var det här! ----> Cykelgänget!!! ----> Alltid party ----> FULLT ÖS ----> FOR LAJJJF



Våran gårdagskväll på konstgräsplanen kan man kortfatta så som att vi blev ägda i brännboll av 91or och i fotboll av 96or men hade kul ändå =). Fick även höra av en lite kille att jag sög som målvakt, haha. Aoooch, de tog xD. Dagen till ära hetsläste jag en tredjedel av min engelskabok ute på altanen, sen tänkte jag precis sätta mig framför Sverige-Ryssland i ishockey men hamnade istället på min röda racer cykel påväg till Nanny tsm med Emy där vi käkade "lunch", tjockade godis och tittade på Lost. "Tja, Hemskt värre värst här." Parteey. Nu återstår endast några timmar av lovet och de sk jag ta reda på...hur vet jag inte riktigt men ledig ska jag iaf vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0