Här är jag

Jag tjuvade åt mig datorn en snabbis bara för att säga att vi lever livet här i Klimpfjäll som bara den och längtar inte hem för en enda sekund. Vill som vanligt absolut inte fara hemmen måste endå....  på torsdags troligen. Solen skiner!!!Snowabord äger, Vi äger på att åka of pist!!!!! tagga fj'llet i morgon, dock ska jag försöka att inte sola så mkt eftersom  jjag redan ser ut som en brun bajsnåtnting usvh usvh. Jag suger på att använda tangentbordet så stavninge är sämst men spela roll. Nu ska jag leka pokemón med Johannes, adjöö umeååå.

Kommentarer
Postat av: Frida

trevligt :)

Vi tänkte sikta in oss på Zac's nya biofilm "17 again" på fredag, då kanske du är hemma :) ?

2009-04-14 @ 23:09:18
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0