Hanging by a moment

Så tappade helt min tagg till att packa. Den bara försvann. Satt på knä på golvet och ba glodde. Störd. För prick ett år sedan döpte jag mitt diarium på aperget till "Hugs are overrated" och skrev om en dag som hade varit tisdag. Jag hade fixat mina öron på vårdcentralen, vi fick 60-talet och började planera våran film, vi lyssnade på klassisk musik, hade evighetsfranska, käkade varma mackor och hade No. Nian. Det var tider det. Syjuntan.

Packa packa...vad ska man lägga i väskan?? Hur många tjocktröjjor?? Jag har totalt tappat fantasin, tur att jag har min packningslista jag kan plocka fram. Tack mig själv i baktiden. Men det går ändå sjukt seegt...tar typ 5min att plocka fram en sak, sen ska den ner i väskan också...ajja, tur att jag har tid. Ingen lxa som måste göras. Tack och påsklov! Hahah, där fick jag till det xD. naaat. sjukt dålig. Men jag försöker få mig själv att skratta....det går väl inte sådär super..men nu ska jag fortsätta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0