För solen stiger upp även idag

Och flera tusen mil kan jag gå idag
Tänker på vad min far alltid sa
Det blir en bra dag idag.....
.
En stor sol på en molnfri himmel gör verkligen susen för en bra dag. Klev upp vid elva sen gick jag ut och låg på bron i 2,5h. Sjuukt underbart!!! Det kändes faktiskt som en riktig sommardag men jag kallar det fortfarande för vår x). Sen bar det av ett kvarter bort där det blev askalas för Annelie med sjukt mkt fika. Från och med imorgons ska jag sluta proppa i mig onyttigheter dagarna i enda och äntligen börja ta tag i träningen igen...tagga natuuuren ;D. Nu kommer lite bildparty från gårdagens partykväll  =).








Osså en liten fin bild från kalasdagen ett kvarter bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0