Du lilla gullefjun

Våra grannar har påskpyntat!!! Jag hade totalt glömt bort att det är något som man brukar göra, precis som jag hade glömt bort att det finns påskmat och påskmust. illa Anna, Du glömmer påsken!!!? Eller påskäggen kommer jag faktiskt ihåg, men det är typ det enda :P.



Amanda och jag drog världens segaste träningspass på gymmet, endast 25 kalorier brändes och jag tror knappt några muskler skapdes heller. Sen for vi hem, pantade ölburkar och satte i oss en Frödinge kladdkaka, asgott! Jag blir alltid hungrig och sugen på något att äta efter jag tränat, varför?? Då är det liksom noll mening med att ens ta sig till gymmet xD. Ajja, vi hade iaf världens partykul när vi satt där vid köksbordet, pluggade kommunikation, drog dåliga skämt och skrattade jävel. Har nu suttit här i några timmar och inte gjort ett endaste framsteg. Det enda jag lyckats med är att förlora en sommarfotbollskompis, vänta på Wipeout för att sedan inse att det redan slutat, fått fyrkantiga ögon och sockerdricka i rumpan. Kul söndagskväll, nu sitter jag iaf här och tittar på Så ska det låta som för det mesta oftast får en lite piggare. Tagga nästa fredag, då vi alla kommer sitta framför tvn i fjällen klockan åtta och sjunga med till alla låtar =). partyy.

Under alla mina år jag varit medveten om det engelska språket så har jag alltid undrat hur Cat Stevens tänker när han sjunger "Oh baby baby it's a why why". Både grammatiskt fel och "why why" passar som inte in i texten. Men så idag gick det upp för mig att det låten heter wild world och att han alltså sjunger "Oh baby baby it's a wild world", so now it make sense. Wonderful. En till sak ut världen...

Kommentarer
Postat av: Alma

Hahaha it's a why why!



Förlorat en sommarfotbollskompis?

2009-04-06 @ 08:38:28
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHA "WHY WHY" xD

2009-04-06 @ 13:27:51
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0