En tripp till Östra

Efter 3,5 extremt sega timmar i skolan så tog Frida, Angelica, Marica och jag bussen mot sjukhuset och sedan en promenad vidare till Östra. Vi gick in genom dörren och var vilse efter 2min. yeey. Vi satt där på en bänk nånstans mitt i den stora skolan med jättemånga trappor, massa kurviga korridorer och små mysiga stensoffor gömda på någon randomvånging i en randomkrorridor. Nicke kom och räddade oss och vi fick en lite guidning runt om i skolan som jag faktiskt tyckte om. Den var fin och mysig och hade mkt fler snygga killar än draggen, det var bara lite förvirrande för mitt extremt kassa lokalsinne :P Sen tog vi våra fötter och vandrade tbx hela vägen till stan där vi splittrades och jag fortsatte vidare hem där jag nu sitter och väntar på en brajsar grillmiddag ute i solen. Är det valborg eller är det valborg? =D. Ikväll ska vi ut och göra stan på våra cyklar igen, förhoppningsvis så blir det inte lika kallt som förra gången. Fast då gjorde vi ju som inte riktigt stan på riktigt, det ska vi minsann göra ikväll. yeeeey. Puss på sol, puss på valborg, puss på människor, bajs på Umeå =).

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0