Det sked sig

Denna rubrik kommer upp då och då. Men den är fin. Den är minnen.

Och vill ni veta en sak?? Jag är inte hemma just nu och klockan är 22.45!! Jag hade ju planerat mig en tidig kväll, men icke det. Jag befinner mig just nu hos Nanny i lägenteten och agerar boss över ett mkt viktigt smssamtal som tack vare mig kanske kommer att leda någon vart, SMUGG. JAG ÄGER! Vi tog en kvällspromenad in mot stan, blötte ner våra fötter, gick hem och insåg att vi var utelåsta. Så jag tog en färd upp på cykelbodstaket, gjorde en granne förvirrad och roade mig själv. Tillsslut kom vi in, busade runt lite vilket vi fortfarande håller på med, men snart så....snart ska jag minsann ligga i min säng och drömma söta drömmar =).

Kommentarer
Postat av: Frida

ojdå, vad då för viktigt samtal :) ?

2009-04-03 @ 10:08:02
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0