Det kanske är Al-Qaida


Ännu en lördagskväll närmar sig och som vanligt när mamma inte är i huset så spelar pappa Viva las Vegas på hög volym med våran sjuka bas. Gött juuh, han var dessutom med i tidningen idag....står där och póserar med ett hjul ;P haha gópappa. Idag gjorde jag och Nanny stan, eller....vi gjorde Subway, Lekbiten och Sega råttan, sen gick vi hem igen, okej det var ca 3% av stan men det är ju alltid något xD. Och ikväll planerar vi en fetmysarkväll i läghenheten med onyttigheter, film och skratt. Fast först ser det ut som vi tar vägarna förbi grubbegräsplan för brännboll, hur lyckat det nu blir, det är ju som snö på marken :P. Det blir upp till bevis på det om 30min. Innan dess täntke jag gå ner till far min och rocka loss lite.

Kommentarer
Postat av: Frida

ja jag såg Ulf i tidningen :D

2009-04-05 @ 12:13:22
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0