Det är nu vi ska leva

17 år! Vi är 17 år. Folk som är 40+ vill vara 17 år igen. Vi borde leva livet NU, NU, NU. Och vad gör jag? Ingenting. Ikväll sjönk vi. Vi struntade i I20festen och slutade istället upp i ett garage med sammanlagt 8pers som gjorde typ ingenting. yeey. Men vi hade ju faktiskt kul där ett tag på stan innan vi tog våra cyklar och halvt frös ihjäl, sen gick det endast utför och nu sitter jag hemma i mitt rum och käkar varmkorv. Innan jag träffade "Nanny&co" var jag ju på bio med mina bruttor och såg 17 again (därav insperationen) och ja vad ska man säga, Zac Efron är sjukt het men det var ändå hans miner som gjorde filmen som faktiskt var riktigt härlig att se. Så egentligen ska jag inte klaga såå mkt, jag gör ju som saker, sitter inte inne och surar även fast jag skulle vilja, så än har jag lite av ett så kallat liv kvar, men det går neråt...snart tappar jag det nog helt. Vi får se till att fixa till det...men inge galet, inget överstyr, bara vanligt kul, skratt, humor tsm med folk. Sånt gillar jag. Sånt är det absolut bästa. Nej men titta, nu är klockan snart 03.30 och jag är knappt trött fast jag vaknade 9.00!? Nåt är fel. Jag kommer få igen på måndag eller nåt. usch. borde sova ändå...ska ta en fet sovmorgon imorgon, det får bli den första och sista på detta lov, gonatt/godmorgon.


Kommentarer
Postat av: Frida

oh yes he is hoooot! =D

2009-04-18 @ 12:59:30
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0