Fria vägar ut

 Ser ni likheten? Om ni inte gör det, var vänlig och aktivera hjärnan!

Jag har "pluggat", vi har gått en kvällspromenad, vi såg många riktigt snygga killar, särskilt han i bilen...han är min. Skorpor är goda...iaf dom min partypappa köpte, jag har typ käkat upp hälften...illa. Men det är iaf bättre än kakor, det är huvudsaken xP. Och jag har bestämt mig för att ta tag i min träning....snart, efter den här helgen, då jävlar!!! Då ska jag ut och springa i naturen, göra armhävningar på gatan, go crazy runt huset osv. Är inte taggad på att ta mig ner till stan och svettas inne på gymmet instängd mellan 4 väggar tsm med svettiga pumpande biffar. Nej, utomhus ska jag vara...jag ska bli ett med naturen =). Partyyy. Nanny och jag gick på 60m banorna bakom skolan och jag fick värsta känslan....tänk att få flyga fram, kutandes allt man kan...och sen......simma!! Jag vill simma och suuuurfa i Kalifornien. Nu nu nu. Ska bara jobba lite först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0