Bit ihop

Om bara en sketen liten vecka vaknar vi upp i fjällen redo för en dag utomhus!! UUNDERBAART! Men jag är faktiskt inte lika desperat efter frihet och att få fara bort från Umeå, det var mest bara under mina hatdagar söndag och måndag :p. Kom iaf hem från Nanny igår 23.25, baaaah...då äre ju nästan natt :O och jag skulle tvätta håret....ajja, idag är jag sjukt trött, det svider i ögonen trots att dagen knappt börjat. Men men, he är ba till att bita ihop, klara en dag i skolan och sedan få helg. Nuuuuu är klockan mkt och jag har saker kvar att göra, Heeeets.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kommer komma förseeent hahahehehihihoho

2009-04-03 @ 08:11:54
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0