Back to reality

Det var prick en vecka sen...

Igår från kl 13.10-20.00 satt vi i en buss blandat med med frasses och 2h på busstationen i Villhelmina.  Ät aldrig mer pomfritt än vad som känns okej och om ni nu skulle råka göra det så åk iaf inte 4h timmars buss efteråt, bara äckliigt. Det har satt sig i kroppen att vakna 09.00 utan väckarklocka så det var precis vad jag gjorde idag, men det sög att vakna upp själv i sin egen säng, jag saknade våran bäddsoffa och att ha Emy och Nanny på varsin sida av mig. Usel start på dagen....nu har det gått 3 timmar och jag sitter fortfarande i sängen med pyjamas och försöker dryga ut tiden så jag slipper gå ner och duscha, käka lunch och sedan cykla ner på stan. Det känns bara drygt....det är ju inte ens varmt ute, det blåser och för 2h sen hörde jag snö falla (jag har bra hörsel..). Usch..... det var en STOR SOL ritad på väderkartan över Klimpfjäll denna fredag, varför stannade vi inte kvar? Ajja....nu ska jag sluta uttrycka mina känslor skriftligt och istället ta tag i staden med den tjocka luften tsm med Nanny och Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0