Back in business

Kan inte det superfina, soliga och varma vädret som de har nere i södra Sverige ta och pallra sig hitåt. Jamenar så sent som igår var gatorna återigen täckta av ett drygt snölager...nu har det visserligen tinat bort men det skulle inte förvåna mig om det snart kom ett nytt snöanfall med nya lager. Riktig vår i Umeå sökes!!

Höjdpunkten på dagen var idrotten, fast den var dryg med basket så ägde jag fett och hade kul ändå. Ni vet fälla Pikke, ta bollen av andra, inte fatta reglerna och göra fel utan mening, skratta åt sig själv osv. Sen bar det av till Maricas place på Nyadalahöjd där jag aldrig någonsin förr har varit....bussresan dit var värsta upplevelsen, Umeå har ju endel coola byggnader som jag aldrig föut har skådat. T,ex. Minerva gymnasiet och Iksu spa. Hightec... Vi hade iaf kul, busade runt, plonkade lite på gitarrer. snackade med brevfisen, käkade fiskpinnar osv. Men nu måste jag genast till plugga kommunikation annars är jag fetkörd på provet imorgon!!! Bju på lite bilder från kvälln iställe (böndsprååke du vät).


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är nästan lika mycket upp och ner som du är vanligt har jag kommeti på :)

2009-04-07 @ 21:32:39
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0