April April din dumma sill

Jajjemen, idag är det 1 April, det får ni inte glömma. Det gäller att vara iskall hela dagen och inte tro på ett ord någon annan säger ;). Jag ska frsöka dra till med några skämt....vi får se hur det går. För ett år sedan lurade jag iaf Frida att The Jonas Brothers inte skulle komma till Sverige...eller nåt sånt, skulle kunna göra samma sak igen...fast det skulle hon nog inte gå på :P. Och för typ...5 år sedan lurade vi Sture att det var en älg på isen, haha det måste vara de sämsta, men han gick iaf på det xD. Ja nu vet ni lite historia om 1 april från min sida...


Pratade med Johannes i telefeon igen, och han ska alltid dra till nåt klockrent:

Anna -
Vad kul vu verkar ha
Johannes (kille som han är) - Ja
Anna - Men nu måste jag gå
Johannes -  Ja...jag är less på att prata med dig också.

Annars så skulle jag vilja byta plats med min mamma som igår åkte ländskidor tvärs över isen, gick med dom en 35min gång uppför tills det blev kalfjälll, då åkte hon ner igen vilket tog 7 hela minuter, fatta kul!! Alltså iallafall nedfärden, inte backen upp, så hurtig är jag inte (a). Om 1h har vi skola för första gången på 5dagar, känns inte så taggat men som tur var så startade vi med sovmorgon och därför ska jag nu dra på mig lite kläder och käka frukost innan det är dags. Då mina kära klasskamrater ska ni bli minsann bli lurade, mohaha. Eller visst är det 1 April idag??

Kommentarer
Postat av: Sara

Ett aprilskämt? Vad tror du? Kommentera gärna på min blogg =)

2009-04-01 @ 09:11:39
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Alma

Jag har redan lurat Frida hihi :]

2009-04-01 @ 10:00:56
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

haha ja det mins jag minsann haha! :D

jag kom upp för trappan till 207 och du sa att dom skulle komma hit och jag tänkte "va hur kan hon veta det före mej NAE, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"

ahahah, något sånnt XD

2009-04-01 @ 10:08:26
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0