100% Glädje



Nä asså nu är jag riktigt allmänt glad.
Grannen står utanför mitt öppna fönster iklädd endast en lite tjockare tröja och hugger bort is från uppfarten. VÅR! Fick nyss en galen kick av att fara ut och springa...men jag orkar inte byta om så jag går lös inne på mitt rum till Westlife istället =D. Nyss skulle jag testa något nytt "move" och råkade nästan ställa mig på huvudet i min kommunikationsbok. Ja, jag är duktig och pluggar samtidigt, faktiskt!! Och ja, jag har lärt mig saker så det så x). Min dator cpade sig och ville sig inte till att starta....nåt fel på batteriet typ. Bajsdator...man ska inte ha såna. Men nu går den iaf endast på ström och funkar utmärkt...Så jag är glad ändå, måste bara ta en tur till våra kära datatekniker imorgon. Och pappa måste va den goaste gubben som finns....humorn på topp har han, och att göra narr av mig mig tycker han visst också är kul. Men det tycker jag också,, så det gör inte så mkt xP. Men nu ska jag lämna mitt kära rum för att bege mig ut på en kvällspromenad med min kära vän Nanny. Så godkväll mina vänner. Le!

Kommentarer
Postat av: Frida

JA ALTSÅ NU ÄR DET RIKTIG VÅR! Cyklade hem i endast kofta och inte det minsta kallt vare =D Mamma sa dock att de skulle komm snö imorgon :(

2009-04-01 @ 20:46:09
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0