en äkta höstdag

    

Vi avslutade fredagen med en trevlig litenkväll hemma hos Stealen med Alma och Frida.
Lördagen började jag med att sova riktigt länge precis som jag bestämt mig för...
och det var sköönt. Sen när jag väl kommit upp så hade mamma och pappa
hunnit städa ut ungefär hela undervåningen upp till vinden eftersom byggubbarna
kommer på måndag så tar dom nog resten imorgon. När jag väl upptäckt vårat
utrymda hus så var det dags att upptäcka solen och den blåa himlen utanför fönstret.
En äkta Höstdag!! äntligen ju :) Så jag tog mig en sen liten lunch, sen....så satte jag mig vid datorn, hejja, fast efter det så tog jag mig faktiskt samman och gick en fin liten höstpromenad och krattade sen ihop massa äpplen. Och nu ska jag kila vidare nåt kvarter bort till Pysen, Nanny och Paulina. Bah myskväll! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0