I will follow you into the dark

Måndagen smått sniglade sej fram samtidigt som den gick rätt fort.
Fast sista timmen med spanska var dryg på riktigt och tiden gick sjukt långsamt.
Men tillslut så tog den slut och jag fick köra hem för att byta ut cykeln mot en bil
och en pappa och sedan fara vidare på ärenden till våran kära bank där jag nu äntligen
har fått mitt ID, men snälla nån....aldrig att jag vill visa upp det där för människor, allt såg ju bara helt stört ut, och min underskrift ser ut att vara skriven av någon i tvåan, jag måste träna skrivstil! Sen for vi vidare till stan och nu har jag en miniräknare och gratis sms, Äntligen! satt det är bara att smsa, jag dissar ingen. xP

Just nu sitter jag här och är nästan allmänt otaggad. All min enegri försvann efter joggingrundan som denna gång inte fick några "extra kilometer". Jag orkade inte... håå, man ska inte sova länge på söndagsmorgnar, då kan man aldrig somna på kvällen vilket gör att måndagen blir oerhört jobbig och seg.
Jag vill också fara utomlands! Vi jobbar, sen rymmer vi!!
Jag är på! Vars ska vi?


Kommentarer
Postat av: Frida

JAG HÄNGER PÅ ANNA!

LA! plzzzzzzzzzz (:

2008-09-15 @ 20:57:29
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jo klart du gör! Tänk, sen gör vi oss iorning, far till skolan och köper oss en frukost i cafféterian! Jättemysigt :D



Btw, jag joinar dig och Frida till LA ;D

2008-09-15 @ 21:34:48
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0