holy shit, there’s no one out there

Åhh, datorn laggar och allting segar sönder!! Ovärt!
Jag skulle ju sätta mej och göra massa små gulliga spanskaglosor
på glosboken.se...men nej, det fungerade i 2min sen dog det. Fast den sidan fick
mig bara att tänka på Franskan, Kycklingen Kerstin och alla fina språklektioner med Frida!!! Jag saknar juuu!
Mates of Mine kom inte och sjöng för mig igår kvälls men jag somnade rätt snabbt ändå och sov ett bra tag trodde
jag så jag var typ en sekund från att kliva upp när jag saknade men jag kände att något var fel och det visade sig att klockan bara var 03.00, så jag tackade natten och somnade om med en gång. Nu vet ni lite om min natt.

Vi-timmen - vi pratade på och dissade fikaidén.
Engelska - minnesförlust
Matte - William försökte förklara för mej och amanda, men hade inte någon större framgång. "dom har roligt på kvällarna"
Lunch - Vi är ju en klass nu, då får man äta från andras tallrikar.
Naturkunskap - Nu vet jag att vara fet ska vara bra för skelettet.
Idrott - Jag saknar att ha idrott med taggade 9D men det tar sig väl.. sakta och säkert.
ULS - vi fördrev timmen rätt bra och fick sedan sluta efter en lång härlig tisdag.

Jag är klar med ARLen, yeeey. Hejja mig! DET SÖG!
nu ska jag se film, kvällsmysa och sen hade jag tänkt tigga om lite massage. =)

Kommentarer
Postat av: Frida

:) fin fin dag du hafft anna, tänkte faktist idag på spanskan att jag hällre skulle vilja ha gamla grubbe-franskan :(

2008-09-02 @ 22:30:25
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0