En fet Otursdag

11 September, en salgs otursdag och idag så håller jag faktiskt med. För denna dag har varit allt annat än min dag.
Jag har liksom inte lyckats med någonting bra...eller jo några få grejer, men de va inte många. Angelica och jag hade gått runt och och tiggt enkronor eftersom vi var panka och sockersugna sen fick vi en och blev löjligt glada men sen skulle jag ju såklart till att tappa den i diskvattnet inne i köket och vi såg den flytatande förvinna iväg.
Sen har jag lyckats med en hel del andra grejer också men det ska vi inte ens gå in på.
Denna dag på sitt sätt varit väldigt trevlig, hela klassen satt vi skåpen och fetdatanördade...det var fint men jag håller redan på att gå i taket på denna dator...fast jag får väl lära mig. Angelica satt har skrattat sig igenom hela min dag av misslyckanden och erkände t.om att det syntes hur dåligt allting gick för mig.Men tur att nån hade kul iallafall ;P
När jag kom hem gjode jag en fet fikatallrik till min hungriga mage och just när jag skulle sätta mej så tippade jag den åt vänster och tjoffs så låg allt på golvet. Bra jobbat! Sen såg jag faktiskt OTH helt utan problem och jag lyckades att middagen utan att klanta mej. Sen hade jag planerat kvällen rätt bra men allt sket sig tack vare denna elektriska manick.
Så min joggingrunda får jag ta imorgon och spanskaglosona får jag typ ta och plugga in nu....tur att det bara var 6st,
annars hade jag varit rätt körd. Men det var en bra dag på sitt sätt, jag hade ju aldrig en tråkig minut. =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhå, vad är det jag ser? Små söta LD datanördar!

2008-09-11 @ 22:27:58
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Gjorde du? In real life? :D JAAAAAAAAAAA!

2008-09-12 @ 07:50:40
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0