uppe före tuppen

Japp, det är jag det. SMUGG ju.
Jamenar FÖRE TUPPEN, det brukar typ hända en gång per....nej det brukar aldrig hända.
Bara typ nån gång förra året då jag praoade på bageriet, men då blev jag ju "tvingad".
Idag gör jag det av helt fri vilja, trots att jag kunde fått min sovmorgon till 10.00
så valde jag att istället hänga med min vän amanda och hennes mamma och
ta en fint liten morgonpass på en spinningscykel....hjälp!
Och efter det planerar vi att käka en gullig liten frukost i våran kära lilla kafeteria, så det blir nog assbra.
Men det sa bah tjoff osså försvann min sovmorgon, men nu kan man ju alltid skryta efteråt. xP

Igår hade vi ett litet fint tårtkalas för våran "vän" Nick Jonas,
vi mumsade i oss av Fridas goda tårta samtidigt som vi pratade
och sjöng högt...faktiskt så högt att det hörden ända till Lidingö,
det är bra gjort. =) Fast jag tror varken han hörde eller förstod
våran "ja må han leva" sång där på slutet, men han tackar nog ändå.
Vi hade iallafall kul =D


Kommentarer
Postat av: Frida

mästervärket by me :D haha

, jag tror minsann han hörde oss ända längst bort på västkusten i USA :]

2008-09-17 @ 08:33:00
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Så ruggigt mysigt med morgonspinnning! Och frukost i caféterian. Nån gång ska jag med, även om det blir om några år! hah

2008-09-17 @ 08:59:28
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0