Thi is the rhythm of the night

Ni skulle hört basen i vårat hus förut idag...gick man en bit bort på vägen
lät det som att vi hade värsta partyt, men tyvärr så var det bara jag
som inte orkade fara ut och springa och istället körde en egen
liten workout här hemma. Det funkade ju riktigt bra, fast man måste få ut alla
ut huset innan man kan köra, så det går liksom inte att planera in. 
Efter denna workout så tog jag, kanske för sista gången, en dusch vi vårat badkar,
sen blev det One three hill och gomiddag. Och masken vi trodde spökade i LD1AD
finns nog inte, vi käkar nog bara för lite...thats it!
ajja, nu ska jag ta och skriva klart labbraporten, tala lite högt inför redovisningen och
sedan titta på Skicka viadre som jag aldrig aldrig har sett utan att börja böla.
Så jag förbereder mig på tårkalas, party party! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

aaa! OTH, måste spela in reprsien imorgon, förra avsnittet var ju så tragiskt :/

2008-09-22 @ 00:47:05
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0