3dje september!



Idag äre 3dje September!! Årsdag ju! Fast det vet ni inget om..
men Munkviken osv. För 4 år sedan just nu hade vi ett väldigt gulligt Disco
och Elisa skrämde upp alla killar med blodgodisen. =)

okej okej, dagen igen då. en onsdag. Alldeles sådär lagomt chill.
Dagen börhade med en sovmorgon utan vatten... toan = ut funktion och jag fick
dricka mjölk, men det var ju inte hela världen. Hade man betygsatt dagens lektion
hade Amanda och jag haft ett stort fett IG, men vi hade ju kul...
det är ju huvudsaken...eller inte... men ändå. :] 
Amanda: "Ja, men titta här... 1x2=3"  .. det där var bara ett exempel. ;D
ajja, bättre lycka nästa gång!

Dansen idag var rena träningpasset och jag hade redan träningsvärk från igår och
den har under kvällen blivit värre...tänkt då imorgon!!! Jag kommer bli alldeles jättehandikappad. "/

Kommentarer
Postat av: Frida

awwww...munkviken :]



sv; haha :D det var verkligen superroligt och Otton hade söta glasögon på sig XD

2008-09-03 @ 22:01:06
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0