party party!



Idag var en partyparty dag, iallfall för våran klass.
Vi började dagen med att få gofika av våran mentor, sen fortsatte vi med bajsengelska som inte gick lika bra och sen vandrade vi vidare med matte som funkade..men inget mer! Lunchen gick inte hella så bra, jag tappade min banan på golvet och råkade spotta ut en makaron så den flög. Nk-B rullade på och aldrig i mitt liv att jag tänker käka Anabola steorider! bara om ni ville veta...Efter det hade vi 20min idrottsteori och sen bah Klassfoto!! Och vi hade sattsat..faktiskt, vi hade party så det räckte och blev över med en massa partyhattar och serpentiner, ja ni ser ju. Så jag tror väl det blev rätt lyckat...såg inte så mkt på skärmen men vi håller tummarna och hoppas på det bästa.Nu måste jag ta och skärpa mej...imorgon måste jag stenhårdplugga eftersom de senaste 2 kvällarna har jag knappt gjort ett skit, jag ersätter läxan med Nannypromenader, dom är mkt trevligare...men att gå förbi en fotbollsplan fullt med skrikande fotbollspojkar var inge smart xP Ajja, nu har det blivit dags att göra kväll osså taggar vi orientering imorgon...

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA :D ändå roligt, alla i min klass vill att vi ska vara "dansare" och ha massa svettfläckar XD

2008-09-23 @ 22:23:50
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ooh! Så snygga :D

2008-09-24 @ 08:06:57
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Jaha nu fattar jag varför ni "firade" :D

När du sa det där om anabola steorider lät det typ som att hela din klass förrutom du tog det :S

2008-09-24 @ 15:04:32
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0