och jag vill bara åka med

Gårdagskvällen med tjejerna var bara mysig med prat och skratt
och precis som vi brukar vara. Vi busade till det tog flummade framför datakameran.
:] Lördagen flöt på, Mozart hade som vanligt oändligt mkt energi och jag tvärt emot, men jag tog mig faktiskt samman och lekte med honom och efter det var det dags för min lilla joggingrunda och eftersom jag missade torsdagens pg.a av datorn så slog jag till och sprang några extra kilometer vilket jag fick värsta kicken av. Efter det var dagen typ slut och kvällem tog sin början...Jag och Nanny startade den på Konsum, Nudlar is the shit, sen drog vi vidare till Kvantum och köpte godis, det är ju lördag...då får man lyxa. xP Sen bestod våran kväll mest av sockerkickar, garv och gitarr.
Alldeles toppen, och dessa låtar, dessa texter....jag smäller jju av!! GE MIG!

Söndagen vet jag ingenting om ännu, eller jo... kanske lite. Jag vet att det snart redan gått 3h på den och att jag måste plugga några tal matte och städa stenhårt men först ska jag minnsan sova läänge...synd att det är så sjukt kallt här inne, det förstör sovstämningen lite grann... ja, om ni inte redan visste det så existerar faktiskt någonting kallat sovstämning.
=D

Jag ville ju se mina små idoler Mates of Mine igår kvälls...men nej, jag missade dom igen! Nästa gång...då ska jag minnsan komma i tid och se dom, tills dess får jag nöja mig med dessa 5 låtar som jag sitter och lyssnar på kväll ut och dag in... :) Nu ska jag sova och se om det går att få till en lite bättre sovstämmning.... Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Frida

Mates of mine måste spela snart igen altså :O !!!

2008-09-14 @ 14:23:47
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Var springer du? :) Shit "några extra kilometer" det lät inte dåligt :D

2008-09-14 @ 21:28:41
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Ida

Du skulle ju tagit med Mozart på joggingrundan ;)

2008-09-15 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0