"Nej. Det är våran kväll."

Arrå helgen tog sig alldeles lagomt bra. Fredagskvällen blev en teknisk sett väldigt tekniskt nördig, ha-ha, vad kul jag kan vara lördagskvällen däremot spenderades utomhus i flera timmar vilket tillslut blev väldigt kallt men kul hade vi. Den startade lite halvt hemma hos Jonas där folk laddade upp för att sedan dra ut på stan där vi gick omkring i flera timmar, vad vi gjorde vet jag inte riktigt men huvudsaken är ju att vi hade kul. Sen for jag och Amanda vidare till Alma och Jennelie som nästan lurades oss till att fara hem igen men icke, vi fick komma in och stannade 1½h och bah myste. Och dagens söndag tog sig den också, pappa fick sig en kalasfrukost vid 11.30 tiden och sen gick resten av dagen åt tilll plugg, One Tree Hill och tååårta. Det är så bra att jag käkar upp mig nu innan tisdag då vi ska ha kondotionstest, det kommer gå såå mkt bättre då! Och jag, nanny och emy är ju som vi är..efter tårtkalaset stack vi ända till Kvantum för att inhandla pluttelite gerjer för bara några pengar...sen for vi till lägenheten och såg nån svnsk film som faktiskt var lite bra...men svenska låter så otroligt nördigt näre är film..och särskilt nät man har engelsk undertext. Men vi hade trevligt.
Nu är klockan alldeles för mkt och jag är inte ett dugg klar. Så tagga en trött måndag.

Kommentarer
Postat av: Frida

trevligt trevligt :)

2008-09-29 @ 15:08:04
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0