"glöm inte bort att du är värdelös"

Jag villl inte ha röd text på mina rubriker. Det är ju skitfult! vad tänkte jag med?

Dagens orienteringsdag i den gigantiska E20 var faktiskt alldeles trevlig. Jag hade typ kul, t.om när jag sprang ner mej i nån stor gigantisk träskpöl trots att Krille stod och ropade "det är blött där, det är blött där"... men jag liksom kopplade in och i nästa sekund var på halvt på knä nere i pölen. kul kul. Efter 2h i skogen slutade vi och det bar hemåt (Julia visade mej vägen (a)) mot byggubbarna som både väsnas och skärpar ner, men det ingår ju som i deras jobb, så jag låter dom hålla på... sen bar det av till Lindehells place där jag fick låna duschen vilket var väldigt skönt men jag kommer sakna vårat badkar, eller jag saknar det redan! Resten av dagen flöt på och jag är förkyld igen...håååå...varför? Så fett onödigt...bara för att typ just fått till ett fint liten mönster i min träning, så kommer såklart en ny förkylning och stör. BLÄ!

aja, annars så är jag den mest värdelösa personen av alla på att plugga. Redovisningarna lär gå åt pipsvängen och om jag snart inte börjar plugga på spanskan så kommer den göra precis sammas sak. Så skärpning! Fast allt är egentligen bara denna dumma dators fel...fast sen har jag ju en hjärna också så den har ju som sin del i probmlemet också men aja, PLUGGA anna PLUGGA!

varför blir mina inlägg alltid så långa?...det är nog hjärnans fel nu också.
-Fan ta hjärnan!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Och jag har ont i halen min. Vi är så braa.....

2008-09-24 @ 20:58:12
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

mot byggubbarna som både väsnas och skärpar ner, men det ingår ju som i deras jobb, så jag låter dom hålla på... HAHAHAHA, jag skulle vilja se dej säga åt dom (a) :D

2008-09-25 @ 11:56:23
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

Postat av: Alma

mot byggubbarna som både väsnas och skärpar ner, men det ingår ju som i deras jobb, så jag låter dom hålla på... HAHAHAHA, jag skulle vilja se dej säga åt dom (a) :D







HAHAHAHHAHAH JAG OCKSÅ XD HAH! :D

2008-09-25 @ 12:58:20
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Vi skulle också vilja se ner du for ner i pölen (A).



sv; Jaa för Jejja är borta om två veckor:/.

2008-09-25 @ 22:05:59
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0