en vanligt fredag

En fredag..inte alls lika otursfylld som gårdagen.
Jag överlevde spanskan alldeles själv utan Emma,
på Idrotten ägde jag inte direkt ut hela LD1AD på fotboll
som jag sa att jag skulle göra...men jag ägde iallafall Niklas
vilket var mitt mål...så jag är Nöjd. Och jag får väl lägga in ett
löjligt litet tack till Jesper som var så snäll och körde en privatlektion
för mig i fotboll alldeles gratis för nån vecka sen, det verkade ju fungera.. xP
Eftermiddagen tog sig framåt sakta och säkert...jag föll in i dvala vissa minuter men
väcktes efter ett tag och jag tycker så sjukt mkt extremt synd om alla små barn som måste arbeta som prosituerade...tänk dig en liten 6åring som...håå...sorgligt! Och från ochmed ikväll ska jag börja läsa ett svenska lexikon innan jag går och lägger mig för jag måste verkligen plugga vad alla dessa svenska ord egentligen betyder...tror nog jag körde rätt hårt på ordförståelsen :P Och jag blev totalt blixtförälskad i nån liten unge på en bild...den gick tyvärr inte att ladda upp, men håå..jag vill haaa! =)

ajja, nu äre kväll...dags att göra något av den.


Kommentarer
Postat av: Frida

grejt :) joinar du oss ikväll (: ?

2008-09-12 @ 19:24:46
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: alma

En till lektion i fotboll? :)



Åh gud va fruktansvärt! 6år? Då är det ingen idé att leva, uschuschusch!

2008-09-14 @ 21:26:41
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0