domedagen



Idag var dagen vi skulle dö...men vi vaknade, och precis som Cajsa sa så levde vi.
Hallelujah!
Så vi började dagen med en skön sovmogon som för min del var iskall.
Vi har ingen värme i huset pg.a av nåt tjaffs som misslyckades och bla bla..
istället har vi 2 vita element som bara slås på när de tycker att de bli för kallt
och sedan slås de av när de uppnåt värmen det är inställt på vilket verkar vara typ..
minusgrader??...och jag har då inte hjärna till att ändra den där inställningen till nåt annat.
Dagen svenska bestod av diktamen och det var helt klart den mest sämsta diktamen jag någonsin haft. Inte för att jag haft så många...men hallå..orden vi skulle stava finns ju typ inte. Så vi satt där och alla småskrattade för sig själv åt hur vi skulle stava allt sjukare ord. Matten dög, jag satt och smådiggade till cajsas partymusik och fattade faktiskt ungefär lite mer än hälften av vad jag gjorde. Toppen ju! Och efter middagen följde jag med Frida och tittade på Otto och hans hiphop och han är fortfarande lika söt ju! :]
Och jag är allmänt sugen på mat...jobbigt...jag längtar till helgen..då ska jag minsann lyxa.
Det bestämmer jag iallafall nu. :)
Så tagga heeelgen

Kommentarer
Postat av: Frida

ahhaha, tog du bild på honnom :D aw :] ....sööt! :)

2008-09-11 @ 00:02:44
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, stalker!

2008-09-11 @ 08:01:14
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: sheima

haha dom överdriver alltid sånt "VI GÅR UNDER, VI DÖR!" :p

2008-09-12 @ 22:51:11
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0