det verkar så lätt

Nu är jag igång igen...varenda dag, får se hur länge det håller. Fast grejen med mina inlägg är att dom alltid blir så långa.Så tilslut äre ingen som orkar läsa..
Skolan är också igång, på riktigt! Och jag har inte förändrats ett dugg!
Satte mig ner efter några lugna timmar för att ge ARL-uppgiften en chans men icke..
en fråga klarade jag, sen blev det för svårt och jag gav upp med en gång. Istället satt jag och uppdaterade alla mina olika dagböcker som jag startat men aldrig fortsatt skriva i. Jag var verkligen nörd när var liten...och inte skrev jag fint heller, stavningen ska vi inte ens komentera och jag var ljugarn'nn så det smällde om det!  Men jag var ju liten. (A) 

Och jag vill ha en massa saker igen, sånt som jag inte få.
Jag vill ha en massa platser, jag vill fara någonstans. Jag vill ha nåt extremt roligt att tagga till. Jag vill ha tillbaka den 11-12/7 2008 !! Och min sista önskan är att Mates Of Mine kommer och sjunger för mig nu när jag ska sova...

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH, mates of mine, dom hade jag glömmt :) måste söka uppnågon av deras låtar så jag varrierar min musik lite XD

2008-09-01 @ 23:15:39
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, ljög du i din dagbok? ;P :]

2008-09-02 @ 18:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0