Det var ...

...en hel vecka sen vi var på Nydala....tiden går snabbt!
Sidag har vi haft en helt vanlig torsdag som är lika med värsta dagen på hela veckan.
Det känns bara som att dagen är oändligt lång men på nåt sätt så lyckades den ta slut
och vi fick gå hem. Under denna långa dag hände det inte så mkt.
Niklas har gjort Parfen till en del av dragonskolan vilket jag tycker är högst onödigt xP
Idag fick vi nog iallafall Godkänt på mattelektionen och rektorn drog till med en lite speciell fråga...
" -Så vad gör du på fritiden?
- Jag rider.
-Jaha, på vilket sätt rider du?"

haha arrå, det va sista timmen och alla var helt jättetrötta så visst blev det en hel del skratt. Och jag bedövade mina öron när jag på engelskan fick låna williams ipod och hittade ett nytt band som jag vill ha en massa låtar från, nu har jag ingen aning om vad dom hette men det ska jag ta reda på och sen när det blir sommar så ska jag minsann ta och springa runt på våra smågator och njuta av livet !!!
sån musik var det....

Nu ska jag ta och sova, vakna, överleva en spanska alldeles själv utan Emma, sen
ska jag be andra hjälpa mig att överleva dagen och när det är gjort så är det bara
till att tagga kvällen! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha ^^ vilket citat " Jaha, på vilket sätt rider du?" x)

2008-09-06 @ 17:23:19
Postat av: Amanda

Jag har tråkigt, ´så uppdatera din skitunge!

2008-09-06 @ 17:42:41
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0