dålig fantasi

okej, nu ska jag försöka skriva detta inlägg på 3min, ni får räkna med många stavfel.

Så nu har vecka 37 börjat, snart är det Jul! :D
Måndagen klarade vi av rätt bra, nollningen dög väl och var faktiskt inte så hemsk, fast att klättra i det där trädet var sjukt läskigt! Kvällen däremot sög satan...jag var allmänt sur hade ont i huvudet och sen tvingades jag plugga matte som jag inte förstod ett skvatt av, så jag gjorde såklart  av mig min aggresivitet (stavningen?) på Pappa och Emy som var snälla och försökte hjälpa mig.Sen gick jag och la mig, jag vaknade och trodde natten var slut så jag hann bli sur...fast sen när jag såg att klockan bara var 02.20 så tackade jag natten fast slutade ändå inte vara sur.
Sen vaknade jag....glad faktiskt och kom alldeles i tid till skolan fast med alldeles för lite kunskap om ULS, så provet som vi gjorde sist av allt gick lite sämst i välrden, men det är bara och skylla mig själv :) .
Annars har ungefär halva LD1AD varit allmänt trötta,hängiga,sura och nere idag, men det tog sig och vi småpeppade väl varandra, käkade socker och körde samarbetsövningar.

3 min haha, ofta jag ens trodde på det själv? ajja...jag klarade det på 7...det är iallafall inte 10.
så det duger. tack och hej, nu ska jag ut och vandra. toppen :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Så nu har vecka 37 börjat, snart är det Jul! :D



HAHAHHAHAHAHHA XD Skrattade högt då jag läst det :D, men jag smålängtar ändå lite.. ;)

2008-09-09 @ 22:11:23
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0