dagen efter tuppen

Att gå upp innan tuppen gick ju alldeles utmärkt och likaså spinningen,
ombytet och våran frukost i Kafeterian. Svenskan var rätt dryg och jag
taggar inte fortsättningen. Ne.se, det blev våran sida det...men det enda jag får upp
i huvudet när jag tänker på den sidan är Olle "riktiga män väger över 90kg" och Kemi.
På matten så började tröttheten efter de få timmar av sömn jag fått de senaste nätterna
komma ikapp mig så mitt humör tog sog en svängningen, jag har ingen riktig koll på vem
som fick ta del av det fast jag har ett litet minne om att jag fräste åt lärarn. (a)

Nu har jag kommit hem efter det roligaste föräldramöte jag då någonsin varit på,
inte för att jag har varit på så många eftersom det brukar vara föräldrarnas grej
men idag var jag på ett ,och mitt humör hade tagit en ny sväng. Troligast för att jag nu
är övertrött och därför skarattade åt det mesta, men resten av halvklassen A verkade
då vara på samma humör så vi hade väl inte en tyst sekund skulle jag tro, iallafall inte
i aulan. :P Bara kul. Så nu ska jag ta och stänga av denna laddande dator och ta mig
en tidig kväll och sova så länge som till 07.00. yeey


Kommentarer
Postat av: Alma

Det var en på min skola som hade en likadan t-shirt som Olle :D

2008-09-18 @ 18:44:36
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha ja, det var vad våran termometer vida idag :)

2008-09-20 @ 16:19:03
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0