cause you had a bad day

Dålig dag? Jo så kan man nog säga.
varför?
Jo jag jag har blivit asbajsförskyld igen ((drog en till såndär nysning under en redovisning,  om ni ville veta!)),
Och ostreopaten typ räddade min framtid men förstörde min dag. Jag gick på några mystiska symptom hela dagen som gjorde att jag blev sjukt trött, yr i huvudet och allades jätteGroggy. På matten satt jag typ och stirrade på Niklas bok och fick väldigt mkt gjort. Resten av dagen sög den också, fast vi hade ju en fin liten höjdpunkt när "hela" klassen sjöng Greas 'summer lovin'" på engelskan, det var så fint så. Och min värdelösa dag skulle inte komma till att ta sut bara för att jag kom hem från skolan utan jag hade såkart en massa läxa att göra och sen tog jag dessutom på mej jobbet att vara hundvakt åt lille prutten Amadeus som kissar vart han vill när han vill. Jag hade honom instängs på mitt rum i 15 min för att rädda de andra och han hann kissa 2gg och sedan gå i det för att kunna vandra vidare och göra små kissavtryck på mitt golv. Äckkkkligt!

ajja, nu ska jag ta göra mej klar, räkna får och sedan sova.

Kommentarer
Postat av: Frida

AHAHAHAH Jag måste få träffa Amadeus, äre den vita och krulliga du berättade om XD ?

2008-09-25 @ 22:21:51
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Stackars lill groggy-Anna :( :]

Åh, jag vill också träffa amadeus. Vilken ras? :)

2008-09-26 @ 10:36:16
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0