hej söndag

Idag var en dag som jag inte tog tag i och gjorde någonting bra utav. Den började sent eftersom det är så otroligt sjukt skönt att bara få vakna och sen bah ligga där. Och när jag väl kommit upp så käkade jag en sen lunch och fastande framför tv där mamma satt och titta på reprisen från den där svenska buggtävligen, det såg sjukt kul ut ju, Vi börjar bugg!!? =D Efter det hade klockan typ gått assnabbt och vi skulle iväg till Idas lägenhet och käka middag, och alla dessa djur hon har, hundarna är bah söta men katterna är ju lite små äckliga. Och alla bebisar som man ser överallt, JAG VILL HA...tror ni jag kommer palla se OTH om Brooke ska gå runt och ha typ världens sötaste unge...håå.
Nyss fick jag en plötsligt massa längtan efter Nanny coh Paulina....jag vet jag är knäpp, men jag fick massa tecken, nivet typ, fjällenlukt från garderoben, låt från guitar hero, fjällenlåtar osv. så jag ringde nanny och fick ett varsegod att komma dit, så nu ska jag bädda klart min säng och sen sticka iväg. myspys ju. =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Brooks unge var hur gulilg som helst och jag längtar redn till nästa avsnitt :D :D !



Haha, du och dina "tecken", låtar, lukter och minnen XD

2008-10-13 @ 18:35:47
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Nae, endast början sparades D:

2008-10-13 @ 19:25:12
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Alma

Haha så mycket blev det av "Jag ska plugga hela dan"! Men det känns hyfsat inför provet eller? :)

Låter som en mysig dag! Åh va söt bebisen var... och Jamie, hur söt som helst det här programmet! :D

2008-10-13 @ 22:06:41
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0