en premiärkväll

Hej onsdag, jag ligger just nu i min fåtölj och typ tränar ryggmysklerna samtididgt som jag faktiskt lyssnar på min allra första jullåt, fast det är inte direkt världens stämning så det gills inte riktigt. Tänk dig stämningen om man skulle stå uppe i på ett fjäll och sjunga jullåtar. Det ska jag lätt göra. =D Det blev inte någon hiphop idag så vi fick sluta 13.00 vilket var just precis vad jag behövde. Så när jag kom hem till ett tomt hus så satte jag mig framför Mamma Mia filmen och räknad matte, sen kom rörmokarna så jag fick stänga av och förflytta mig uppåt där jag nu ordnat musik och massa sånt till fjällen och framtiden. Läsloggen är nu inskickad och klar så det enda som egentligen är kvar av den här kvällen är middag, biopremiär (tagga jue xD ) och sist av allt ska jag kila över till lägenheten och låna duschen. Men nu ska vi fara om 10 min och jag har inte ens käkat :O bäst att snabba sig.

Kommentarer
Postat av: Stora syrran

Snygging! Hoppas att ni får kul i fjällen! :D

2008-10-23 @ 01:36:06
Postat av: Alma

Har Mamma Mia kommit ut på film nu? :D Ha en bra helg Annis-pannis! :D puss

2008-10-23 @ 22:28:12
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0