helgpelg


Här sitter jag igen, väntar på mat och borde göra läxa....en lördagskväll. Gästerna har kommit, jag var ner och sa 'hej' sen gick jag upp igen. Socialt värre. Fredagen var en alldeles vanlig fredag, idag har jag träningsvärk i rumpan från innebandyn, haha hejja mej, ULS:en blev typ känslomässigt jobbig ara för att vi skulle ha en liten mystimme där man
inte fick prata och lärarn spela nån lign musik som jag förvrängde till julmusik och sen kom titanic på nåt mystiskt språk. Fatta kombinationen av jul och titanic, underbart ju, jag gick typ runt och drömde mej bort normalt jag vet (a). Kvällen blev alldeles lagomt bra, Camp rock var precis som jag minns den, jag skaffade mej en ny leksakskompis(den på bilden), Alma och jag cyklade till skylten och tbx, vi fick träffa sötSofia, hennes kompisar och Nicke och Lelle. =) Fast kvällens hjödpunkt var ändå när Alma, Frida och jag cyklade hem på cykelvägen nära en mörk äcklig skog och det plötsligt stod 2 män där, en snackade i telefon och sa "hej", Alma, som aldrig hann uppfatta mobilen skrek som en stucken gris, ökade fatren och typ reste sig i sadeln. Hur kul som helst!!! =D Jag skrattar fortfarande åt hur förvånade de där 2 männen borde blivit, plötsligt dyker de liksom upp 3 cyklande tjejer från ingenstans varav en och en halv (jag skrek lite också) av dom plötlsigt skriker som en galning. Ajja, nu börjar detta linlägg bli alldeles för långt så jag ska ta och avsluta med att säga att jag inte tror på min dator som säger att det är 5+ grader ute, aldrig! det måste ju bara vara minusgrader. Sen ska jag också säga att Tetris är helt fucked up! det ger mig aldrig de bitar jag behöver och jag slår aldrig mitt rekord trots att jag all min egentliga pluggtid går åt till det...det suger att bli beroende. Men nu väntar gomat och en lugn kväll med Plumsen.

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag skrattar också högt när jag tänker på det. De måste ju ha blivit jätterädda!

2008-10-04 @ 21:54:39
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

hahah precis som ni så skrattar jag också högt så jag tänkte på det XD hahahahha. Och då jag berättade för jeppe så dog jag av skratt, han skrattade också en massa fast vet inte om han hängde med riktigt XP

2008-10-05 @ 00:01:36
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0