söndag

Lördagskvällen blev en lugn och bra kväll. En av våra två gäster skrämde upp mej så jag funderar ¨på att ta bort apberget, fast vi får väl se hur det blir med det. Sen bar det av med Nanny till lägenheten där och vi bestämde oss för att baka, men alla ingredienser fanns såklart inte hemma så vi fck hetsa till Konsum 10min innan stängning, men det gick bra det också. Sen blev vi sockerhöga vilket beskriver ungefär resten av kvällen/natten som avslutades med Beck och massage. Söndagen har jag spenderat framför datorn ihopp om att få lite Naturkunskap gjord... lite har jag väl lyckats med men jag hade såå mkt hellre gått på Mates of mine, fast vädret suger ju ändå och jag hade aldrig pallat cykla, ett varv runt kvarteret med Mozart blev blött och blåsigt så det räckte. Nu ska jag försöka slita mej från datorn och läxan/tetris/internet/musiken och istället baka bullar, käka middag och titta på gó-tv som One Three Hill och Gossip Girl..
Skäääärm freeeeeeak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0